dinsdag 21 januari 2014

Music of the month

Vandaag deel ik mijn favoriete muziek op dit moment met jullie. Mijn muzieksmaak is door de jaren heen drastisch veranderd, ik heb in vele fases gezeten. Van Rihanna naar Justin Bieber naar One Direction en weer terug naar Justin Bieber. Op dit moment hou ik van hele andere muziek en dit zijn mijn favoriete liedjes op dit moment. 


Tja, The Script. Eerst kon ik ze alleen van The Hall of Fame, een erg bekend liedje waar ze ook bekender mee zijn geworden. Benieuwd werd ik zeker en ik ben gaan doorzoeken naar andere liedjes. The man who can't be moved werd mijn nieuwe favoriet, al is dat een understatement. Hij stond echt de hele dag op repeat! Daarna heb ik het hele album beluisterd en werd ik verslaafd. Hopelijk komen ze snel naar Nederland want ik zou ze echt graag live willen zien! 


Counting stars, een liedje wat jullie vast wel kennen. Heerlijke beat, lekkere stem en je kan lekker meezingen. Kortom een leuk liedje! 



Jammer dat dit een live versie is want dit lied is echt prachtig! Het geschreeuw en de slechte kwaliteit verpest dit echt en hopelijk plaatst Ed Sheeran dit op zijn nieuwe album. De tekst is zó lief en daar staat hij ook wel om bekend. De manier waarop hij dingen beschrijft is echt waanzinnig. The a team kennen jullie vast wel en daarmee begon mijn lichte obsessie. Ik hoop hem snel eens live te zien, net als The Script. Buiten de tekst heeft hij een aangename stem en speelt hij het mooi op zijn gitaar. Ik ben fan! 


Little Mix, wat zijn ze leuk. Dit liedje sprak me wel echt meer aan dan de rest van hun muziek. Ze zingen over dat ze tegen de kleine ik zouden willen praten. Het past wel bij me op de een of andere manier. Ook zijn hun stemmen stuk voor stuk prachtig. Leuk liedje ja, staat ook voortdurend op repeat. 


Jep, that's right. Een Nederlands talig liedje en alhoewel ik daar normaal écht niet van hou is dit echt het tegenovergestelde voor me. Het heeft een grote waarde voor me en brengt herinneringen met zich mee en ik denk dat dat vooral dit liedje zo speciaal voor me maakt. Dit liedje maakt me áltijd emotioneel en soms heb je dat even nodig. 

Laat me weten wat jullie lievelingsliedjes op dit moment zijn. Ik ben namelijk erg benieuwd! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten