dinsdag 21 januari 2014

Winterdipje?

Iedereen kent die dagen wel, die dagen waarop je je gewoon ontzettend slecht voelt. Het voelt alsof je lichaam schreeuwt om vandaag even niks te doen. De kou, het sombere weer en je bleke huid. Nee winter is totaal niet mijn ding. Vooral de kou vind ik verschrikkelijk. Toch moeten we ook onthouden dat de winter ook leuke dingen met zich mee brengt. Ik bedoel hallo warme chocolademelk en oversized truien! Je kan je in deze tijd van het jaar lekker verstoppen in truien die je eigenlijk te groot zijn. Truien die totáál niet lady-like zijn maar o zo comfortabel.
Hieronder kunnen we ons buikje verstoppen die we creëren door de feestdagen en de te veel warme chocolade melk met toch nog even wat slagroom erbij. Het hoort er allemaal bij dus waarom zeuren wij, en dan kan ik wel spreken voor driekwart Nederland gok ik, dat het zo koud is en dat we zomer willen?
Laten we de negatieve dingen eens tegen de positieve dingen opwegen.

Love:
- Comfortabele kleding
- Lekker voedsel
- Sneeuw, uh positief hoor ik je nu denken? Ja het ziet er mooi uit.
- Feestdagen
- Excuus om in bed te blijven, want tja, het is koud en het is glad. Laten we het zekere voor het onzekere nemen!
- Versierde steden
- In de winter kunnen we stiekem zomerkleding dragen maar in de zomer geen winter kleding. Win win!

Hate:
- Sneeuw, tja een haat liefde verhouding
- Kou
- Somber weer

En laten we even wat sfeerfoto's bekijken







Ik denk dat we uiteindelijk toch maar blij moeten zijn met de winter. Het maakt Nederland (en andere Europese landen) bekend en zo erg is het nou ook weer niet.
Daarom ga ik even een warme chocolade melk maken en mezelf troosten om te kou ;)

Beeldbronnen: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten